Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Onko kukaan nähnyt, tai tietääkö miksi. Joku kuvaa taloja tieltä?

Sivu  Sivu 1 / 284:  1  2  3  4  5  ...  280  281  282  283  284  Seuraava »  
Kirjoittaja Scary
Nimetön
#1 | Lähetetty: 21 Tammi 2012 14:40 
Iso tumma sini tai vihreä OPEL merkkinen farkku, sesoi illasta tienvaressa ja otti kuvia taloista! Rekisteri oli piilossa ta sitten vain lumi peittäny, lähti kun pääsin 100m päähän autosta.
Oli noin 5min ilman valoja parkissa, ja kuvasi taloja tieltä miksi? Onko kunnanmiehet asialla klo 19 aikaa..
Illasta oli Yka tien varressa n. klo 20 nähty samallainen, ilmeisesti Omega merkkinen tumma auto ilman valoja.

Kirjoittaja Peloton
Nimetön
#2 | Lähetetty: 27 Tammi 2012 19:45 
Salakatselu (Rikoslaki 24 luku 6 §)

Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella katselee tai kuvaa

1) kotirauhan suojaamassa paikassa taikka käymälässä, pukeutumistilassa tai muussa vastaavassa paikassa oleskelevaa henkilöä taikka

2) yleisöltä suljetussa 3 §:ssä tarkoitetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella oleskelevaa henkilöä tämän yksityisyyttä loukaten,

on tuomittava salakatselusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Talojen ja niiden pihojen kuvaaminen on täysin laillista, ellei niissä kuvissa näy ihmistä tilanteessa, jonka voidaan tulkita olevan häntä loukkaava. Jopa asuntoja myyvät yhtiöt kuten esim. Igglo ovat kuvanneet ja taloja mahdollista myyntiä varten.

Kirjoittaja etuovi lukkoon.com
Nimetön
#3 | Lähetetty: 27 Tammi 2012 23:15 
Samasta aiheesta oli hoopovesi palstalla. Ei ilmeisesti ole kiinteistö Kaisa nyt kyseessä. Vaan ovat romialaiset, tai muuten varkaita. Paljon oli sielä tekstiä asiasta. Oli nähneet autonkin.

Kirjoittaja lumipallo
Nimetön
#4 | Lähetetty: 29 Tammi 2012 06:00 
Oliskohan Botnia Foto asialla, kotiseutu kirjan merkeissä? He ainakin kuvaavat talot tieltä.

Kirjoittaja etuovi lukkoon.com
Nimetön
#5 | Lähetetty: 29 Tammi 2012 15:03 
Ja lähtee pakoon kun lähestyy? Hmmmm... no on outoa touhua...
Ja iso reviiri, on Haapavesi,Raudaskylä,Nivala.... Epäilen.. Ilmanvaloja tien varessa. Jep jep.
Luulen edelleen että kyse ei ole ihan normi hommasta. Ja eikös kuvan saa valosan aikaa paremmin????
No kai se on pimeä kirja piemään hintaan.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#6 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 02:52 
et todellakaan oo ainoa missä tollasta tapahtuu.ei muuta ku pätkikää naamaan jos saatte kiinni.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 02:54 
haapaveellä polttivat pariki siirin autoa...jos sama kaveri kyseessä niin pitää tehä samoin.

Kirjoittaja H..
Nimetön
#8 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 16:32 
Nyt heität poika legendaa. Heh.....
No näitähän piisaa Nivalan perukoila. Sen verran ootta sisä.....

Ps: Ei kannattaisi kirjoittaa: "et todellakaan oo ainoa missä tollasta tapahtuu.ei muuta ku pätkikää naamaan jos saatte kiinni."

Kirjoittaja H..
Nimetön
#9 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 16:33 
Niin; ja
"toivottavasti ootta sanojenne takana perusteluineen.aika härskiä jos ei oo mitään tutkimusta siitä mistä ne on tullu"

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#10 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 17:24 | Muokkasi: v 8 
Hah! :) sit ku se on sun ikkunan takana nii voi miali muuttua.taijat olla sitä ihmistyyppiä et jos sinä et tiiä tai oo kuullu tai ei oo kokomuksia jostai asiasta niin koko asiaa ei oo ollu olemassakaa.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#11 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 17:30 
Ja miten nämä asiat liittyy toisiisa? vitun tollo.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#12 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 19:32 
H..:
Ps: Ei kannattaisi kirjoittaa: "et todellakaan oo ainoa missä tollasta tapahtuu.ei muuta ku pätkikää naamaan jos saatte kiinni."

minä ainaki hermostun jos jatkuvasti mun ikkunan takana joku pervo runkkailis,voisin jopa pätkiä naamaan.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#13 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 19:34 
H..:
toivottavasti ootta sanojenne takana perusteluineen.aika härskiä jos ei oo mitään tutkimusta siitä mistä ne on tullu"

voitko selventää mitä tuossa on ihmeellistä?kyseessä kuitenki jonku päivätyö ja maine.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#14 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 21:31 
Mitä tuo haittaa jos kameralla, eri assia jos 308:lla

Kirjoittaja H..
Nimetön
#15 | Lähetetty: 4 Helmi 2012 21:50 
Toki omaa tonttia saa puolustaa henkkeen ja verreen.. Minun ei katos tartte, kun ei minun ikkunan allle tohi kukkaan tulla saati pihaan iliman luppaa.
Niin täällä tuntuu olevakin, tuo paskanjauhanta ihan päivätyö!
Helppo puhua paskaa yrittäjitä ihmisistä ja asioista. Oikeaa asiaa ei täällä taida kukaan osasta puhukkaan. Liekkö löytyy älyllistä elämää.
On helppo huudella nimimerkin suojissa,kun YP tuntuu olevan parhaimmat paskanjauhajat itse. Toki asia ei minulle kuulu, mutta jos asiaa on sanon sen suoraan henk kohtaisesti en huutele nimimerkin takaa. Ja tämä otsakkeen auto on ulkomaan kilvissä siinä monta miestä.
Joten varro nyt vaan mopoautoines sielä voi sulle tulla turpaan. Ovat perkeleet melko pahoja kuulema. Eivät kaiha keinoja päästä pakoon, tai peittää jälkiä. Vaikka olet niin pelottava pikipeikkosi ja vanhan kansakoulu mailasi kanssa jotta en usko että, kukaan tohtii tulla lähelle. Liekkö posti tohtii laatikolla käydä? tarjoat mailaasi monessa kohtaa.

Jatkaa harrastamistanne, jatkan toki lukemista, ja itsetuntoni kohottamista. Sillä onhan minulla oikea elämä,ja jos on asiaa hoidan asiat asiana. Asianosaisen kesken ihan face to face. Tämähän ei ole oikeaa asiaa. Jumalan siunausta kaikille, ja paukku pakkasia.

Sivu  Sivu 1 / 284:  1  2  3  4  5  ...  280  281  282  283  284  Seuraava » 
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Onko kukaan nähnyt, tai tietääkö miksi. Joku kuvaa taloja tieltä? Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®