Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Pieni matka piristäisi

Kirjoittaja matkailianainen
Nimetön
#1 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 22:04 
Olisko Nivalassa matkailukärpäsen puremia, joka lähtisi kanssani vähän shoppailemaan Lontooseen 3vrk matkalle.Lennot tosi edullisia ja tuohan reissaaminen aina oman hauskuutensa,varsinkin näin ennen todelista talventuloa.Jos olis joku tai useampiakin kiinostuneita as.niin vastailkaa,ettei tarvis ihan yksin lähteä.Muistakaa matkailu avartaa,vaikka vain europaankin.

Kirjoittaja Nimetön
Nimetön
#2 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 23:47 
No riippuu siitä, että milloin? Ja varmaan siitäkin vähän, että minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä matkaseuraa haet?

Kirjoittaja matkailianainen
Nimetön
#3 | Lähetetty: 3 Joulu 2008 10:18 
No nyt lähiaikoina olen menossa ja itse olen 50-60v, mutta ihan matkaseuraa voi olla ikäiseni ja nuorematkin /vanhematkin sosiaalisuus on suurin tekijä.

Tuossa tammikuussa vois lähteä mukaani etelämantereelle,Brasilian Fortalezaan jota kiinostaa,nyt pelkät lennot tosi edulisia.Ja taatusti hyvä lomakohde aurinkoa aina 26-34 astetta päivisin ja öisin 26.Oma asunto on kerrostalossa n.150m atlantin rantaan Beiramarin
kadulle.Kokoemuksestani tiedän että et kadu lähtöäsi.Muista matkailu avartaa,niin se on avartanut minuakin.Nyt haluaisin vain matkailla,muutama vuosi takaperin pääsi matkailukärpänen puremaan niin pahasti,että tuntuu että pitäis nähdä jokainen maailmankolkka.Nyt olenkin lennelyt yksin jos ei ole lähtijöitä ollut.Se on hauskaa ja loppujenlopuksi vaikka vantaalta nousen koneeseen yksin,koskaan en ole tarvinut potea vksinäisyyttä.SE ASIA ON VAIN ITSESTÄ KIINNI.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 3 Joulu 2008 17:57 
Näyttääpi rikkaita riittävän. Taantumassa pitääkin luonnollisesti kuluttaa, mutta miksi vierailla mailla? Itse en aurinkorannoista piittaa. Historiallisia kohteita, pieniä maalaiskyliä esim. Ranskanmaalla. Sinne sitten kun on rahaa kasassa riittävästi.

Kirjoittaja matkailianainen
Nimetön
#5 | Lähetetty: 3 Joulu 2008 21:25 
En pyytele olemassaoloani anteeksi,mutta anteeksi luulosi että olisin rikas on ihan turhaa.
Olen ikäni ollut työssä ja olen katsonut minne rahani laitan,en ole koskaan polttanut tupakkaa
enkä käynyt kapakoissa enkä alkossa joten joku pistää samat rahat tuulemaan Nivalan nurkissa mitä minä matkustamiseen.

Jos lasket yhtään ojalanlaskuopin mukaan,niin ajattelepa jos vuokraat mökin viikoksi esim. vaikka vain Ylläkseltä, saman ja enemänkin maksat siitä lapissa vietetystä viikosta,kuin minä esim äkkilähtönä aurinkomatkojen lennolla etelämantereelle.Se on tunne kysymys se tuntuu muka rikkaalta kun käy Brasiliassa ja on vaikka kaksi viikkoa siellä,mutta kuinka moni Nivalalainen käy lomalla lapissa ja vuokraa mökin ja laskettelee ja ulkoilee.Ei ole rikkaudesta
kysymys vaan siitä mitä kukin arvostaa.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#6 | Lähetetty: 4 Joulu 2008 13:22 
Tuli vaan mieleen, että on sulla matkasuunnitelmat, ensin Lontooseen soppailemaan, sitten pariksi viikoksi Brasiliaan ja lopuksi Etelämantereelle pingviinejä pongailemaan!

Kirjoittaja matkailianainen
Nimetön
#7 | Lähetetty: 4 Joulu 2008 14:49 
No onko nyt suuret matkasuunitelmat jos käy,Lontoossa 3vrk. reissun soppailemassa ja tammikuussa lähtee Fortalezaan auringon alle nauttimaan lämmöstä ja todella iloisista ja ystävällisistä ihmisistä.

Siinä kyllä heitit oikein,että on suunitelmia,niitä minulla kyllä on muillekin jakaa.

Esim.viimekesän tavoite oli tehdä työtä olantakaa ja se toteutui.Tein todella pitkää työpäivää
16h vrk. ja seitsemänpäivää viikko oli duunin pituus.Nimenomaa on suunitelmia ja nyt toteutan sitten niitä matkailun merkeissä.

Miksi en saisi nauttia siitä mikä tuntuu hyvältä, olen ajatellut että maapallo on ollut joskus suuren suuri minun silmissäni,mutta iän myötä se on kutistunut mielessäni,ei se niin suuri olekaan.

Sitten joskus,jos istun jossain vanhainkodin huoneessa sänkyni reunalla,ei tarvi harmistella että olisin halunut matkustella,mutta en lähtenyt liikenteeseen.Ja nyt en enää pääse....

Ajattelen että minkä olen ansainut rahana,sen myös minun on oikeus kuluttaa,ihan elämyksiin josta nautin.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#8 | Lähetetty: 4 Joulu 2008 15:36 
No meinaatko mennä sinne Etelämantereelle pingviinejä tutkimaan?

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Pieni matka piristäisi Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®