Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Nettipalstojen kirjoittelijat

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 5 Joulu 2008 19:13 
Näille nettipalstoille kirjoittelijoiden "viisauksista" päätellen enin osa kirjoittajista on nuoria, alla 30 vuotiaita. Pääosin lienee työttömiä tai muuten syrjäytyneitä. Koulujen koneilla pääsee nettiin kirjoittelemaan ilmaiseksi. Sitten voi olla yksi ryhmä, joilla on töissä aikaa käyttää työnantajan konetta ajankulukseen. Kolmantena voisivat olla meikäläiset vireät seniorit, eläkkeellä olevat "viisaat", jotka väliin kauhistelevat nuorison kommentteja (ovat niin vaan älyvapaita väliin).

Kirjoittaja v8
Nimetön
#2 | Lähetetty: 5 Joulu 2008 23:03 
mulla sentään oma netti.

Kirjoittaja Nimetön
Nimetön
#3 | Lähetetty: 6 Joulu 2008 10:52 
Niin mullakin, ikää en kuitenkaan kerro! ;)

Kirjoittaja seppo
Nimetön
#4 | Lähetetty: 30 Touko 2009 08:24 
No minä en ainakaan ole syrjäytynyt ja omalla koneellani kirjoitan ja olen aikuinen, keski-ikäinen ihminen.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#5 | Lähetetty: 30 Touko 2009 14:29 
No asiallista mielipiteiden vaihtoa harvoin näillä palstoilla näkee. Viljellään mielestäni liikaa alatyylin ilmauksia. No sehän kuuluu nykynuorison sanankäyttöön, yleisin täytesana on se naisen alapää.

Kirjoittaja PERSU
Nimetön
#6 | Lähetetty: 30 Touko 2009 21:28 
no voi vittu mikä sä oot kommentoimaan meidän sanomisia saatana...vittu...

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 30 Touko 2009 21:55 
Siinähän se nähtiin!!! Ja vielä nimettömänä puskan takaa!!! Näin se valitettasti on.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#8 | Lähetetty: 30 Touko 2009 22:24 
todella vähä oon havainnu alatyylistä viljelyä.no voi tissi!vähä ylätyyli ilmaisuaki vaihtelun vuoksi.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#9 | Lähetetty: 30 Touko 2009 22:53 
Se on tämä tottumus, ei enää edes havaita sitä alapäätä keskustelussa, kun se on jo niin tavanomaista. Jos tekis tutkimuksen näistäkin sivuista, niin eniten esiintyisi yksittäisenä sanana naisen alapään ilmaisu!

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#10 | Lähetetty: 31 Touko 2009 19:29 | Muokkasi: v 8 
ei tämä nyt nii iso ongelma oo ainakaa tällä keskustelupalstalla.mitä ny pari kertaa itellä lipsahtanu mutta eikai se mikää ongelma oo.todalla harvassa semmoset kommentit missä sitä esiintyy.no missä se lopitsuki ku ei oo näkyny nyt täällä.viittis itekseen keskustella tällä palstalla.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#11 | Lähetetty: 1 Kesä 2009 19:05 
Googlesta löytyi sekunnissa 1,4 miljoonaa vastausta hakusanalle v...! Suomalaisilta sivuilta hiukan alle 1 miljoona. Niin että yleistä on tämä naisen kauneimman osan turha viljely!

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#12 | Lähetetty: 2 Kesä 2009 07:32 
olija:
.no missä se lopitsuki ku ei oo näkyny nyt täällä.viittis itekseen keskustella tällä palstalla

Lofooteilla vulvan pyynnissä , heh:)))))

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#13 | Lähetetty: 2 Kesä 2009 16:01 | Muokkasi: olija 
En mä ole sua Lopitsoi kaivannut, väärin lainattu. Meillä oli kerran "Saman seuran" vuosikokous Lofooteilla!

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Nettipalstojen kirjoittelijat Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®