Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

madia maksu

Sivu  Sivu 1 / 3:  1  2  3  Seuraava »  
Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 27 Huhti 2009 20:23 | Muokkasi: v 8 
siis mediamaksu.mitä mieltä porukka on mediamaksusta?mun mielestä täyttä paskaa.se on pakottamista alakaa perimään maksua sillä perusteella et esim jos omistaa kännykän tai on netti.kuka kattoo kännykällä töllöä?!ja ottasivat netistä pois mahollisuuen kahtua ylen kanavia.ja jos telkkarista ei kato ylen ohjelmia nii miksi pitää silti maksaa?muut kanavat on mainosrahotteisia eli mediamaksu nimenäki on harhaan johtava.se ei oo mitään yleistä mediaa vaan pelkästään ylen rahoittamista.ja ylen ohjelmat on 95% täyttä tuubaa!ite en aio maksaa penniäkää mistään mikä liittyy yleen ja sulukisivat koko firman jos ei rahotusta oo,mulla ei oo ainakaa minkäänlaista käyttöö ollu koskaan kyseiselle puljulle.

Kirjoittaja pulteri
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 27 Huhti 2009 21:28 
Mediamaksua perustellaan sillä, että 99% suomalaisista käyttää ylen palveluja. 100% suomalaisista syö, ja maksaa vaan sen minkä syö. Se olisi toki reilumpaa että maksettais vaan se mitä ostetaan. Rahastuksen makua.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 27 Huhti 2009 21:43 | Muokkasi: v 8 
niimpä!!vai et 99%??millä perkeleen mittarilla sitä on mitattu?haastateltu ylen työntekijöitä ja siitä laskettu koko suomen keskiarvo?ei ainakaa multa kysytty!ne ääliöt laskee sen varmaan niin että jos vahingossa sattuu ylen kanava oleen vaikka vaan kerran vuojessa 5minuuttia päällä nii se on sit käyttäjä.ne ei tohi laittaa sitä maksukorttihommaksi ku ne tietää ettei se tuu toiminaan eli ne perii sitä väkisin.multa ne ei ainakaa saa penniäkää koska en harrasta hyväntekeväisyyttä.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 00:20 
on ollu vähän ajan sisään paljo kahtojia tällä aiheella.kommentoikaa rohkiasti mitä mieltä ootte nii saahaan enempi virtaa tähän!

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#5 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 15:14 
Tämä on taas niitä helevetin pakkoveroja, niinkö nuita ei ois ennestään riittävästi

Kirjoittaja Mahtavaa
Nimetön
#6 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 15:45 
Minusta aloite on hyvä! Sehän on huomattavasti nykyistä maksua halvempi...

Kirjoittaja PerusArvo
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 16:20 
Mahtavaa:
Sehän on huomattavasti nykyistä maksua halvempi...

Vielä....

Kirjoittaja Akkunan takaa
Käyttäjä
#8 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 20:53 
onks jossaimaailmas tapana ottaa tollasta "maksua" netin käytöstä... en oo kuullu ainakaa. typerää touhua jos netistä pitäs mediamaksuja maksella. Mut mitä YLE:een tulee ni mun mielestä se ei oo turha kanava, monesti alkaa tympiin ko mainoksia joka tuutista tulee, ylex o hyvä just siks ko ei mainoksia tartte kuunnella.

Kirjoittaja pulteri
Käyttäjä
#9 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 21:48 
Televisiossa ohjelmien taso on laskenut Ylen kanavilla. Anaki vaikuttaa siltä, liekö sitte oma näkemys muuttunu ajan myötä.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#10 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 22:12 
Hieno homma. Nyt saadaan "lupapinnaritkin" maksamaan. Jos joku väittää, ettei koskaan, ikuna, kuunaan katselisi YLE:n ohjelmia, valehtelee. Maksun muodosta voidaan olla kahta mieltä, onko ehdotettu talouskohtainen maksu 175 euroa hyvä, vai olisiko perittävä verona valtion budjetin kautta. Asiantuntijat ovat myös kahta mieltä, joten en ole varma kumpi olisi parempi. Maksu on kuitenkin perittävä, sillä YLE on paras ohjelmantuottaja Suomessa. Reklaamitelevisiot eivät lähetä kunnon ohjelmia; saippuaa, ns. tositeeveetä ja turhanpäiväistä täytettä (tiedätkö mikä sana tästä tulee, soita ((ja maksa pari euroa per puhelu))). Ne jotka vastustavat YLE:n maksuja, ovat varmaankin enemmistöltään näitä "lupapinnareita"!

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#11 | Lähetetty: 28 Huhti 2009 22:24 | Muokkasi: v 8 
onhan se halvempi mutta perusteet on käsittämättömät.jos omistat kännykän tai netin nii maksat etkä kato ylen kanavia ees töllöstä.silläki perusteltu että 99% suomalaisista on ylen tavoitettavissa.mitäs jos minä en halua että oon ylen tavoitettavissa?en oo tavoitettavissa koska ylen kanavat ei tavota mua koska en niitä kato.en voi sille mitään.perustetaan meki porukalla nettitv ja esitetään paskoja ohjelmia ja aletaan perimään koko suomelta maksua ku niillon mahollisuus kattoo sitä. kohta on kaikkien pakko maksaa ajoneuvoveroki ku suomessa on mahollista ajaa autolla.

Kirjoittaja Akkunan takaa
Käyttäjä
#12 | Lähetetty: 29 Huhti 2009 15:18 
mä kyl kattelen Ylen Areenasta Vielä virtaa, Muumilaakson tarinoita ja Röllejä, Tankki täyteen & Reinikainen sillonku niitä tuli. tartu mikkiin täytyy kans kattella ja puol yheksän iltauutiset. Ja Elävää arkistoo kyttäilen kans mielellään... Siltä pohjalta ehkä voiski maksaa, ku tulee niitä netistä katteltua. Mulla siis ei oo telkkaria! yle on silti vapaa-ehtosesti laittanu ohjelmiaan nettiin kaikille, joten miks pitäs maksaa...

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#13 | Lähetetty: 1 Touko 2009 20:42 | Muokkasi: v 8 
nii se on,miksi mun pitää maksaa ja muut kahtoo?teen siitä maksun perinnästä todella hemmetinmoisen sotkun,viivyttelen ja lupaan maksaa ym.mutta maksan yksinkertasesti vasta sitte ku alakaa luottokelpoisuus olla vaarassa.vai voikohan se ees mennä yhestä laskusta.katon että valtiolta tulee menemään ainaki sen verran maksun perimiskuluihin ku se mediamaksu on.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#14 | Lähetetty: 2 Touko 2009 16:11 
Kyllä se maksu tulee, odottakaapa vain. Meneehän siihen pari vuotta, kuten on suunniteltukin.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#15 | Lähetetty: 3 Touko 2009 21:56 
mut multa ne ei rahoja saa ennenku pitkän taistelun jälkeen.

Sivu  Sivu 1 / 3:  1  2  3  Seuraava » 
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / madia maksu Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®