Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Onnellinen ihminen

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 31 Heinä 2009 16:12 
Pannaanpa valitusten sekaan tällainen otsikko. Olen onnellinen eläkeläinen. Eläkettä saamme vaimon kanssa yhteensä 3000 euroa netto. Ossuuskauppaan menee 700 euroa kuussa. Asuntoon menee 200 euroa (tuli aikoinaan hommattua ns. osake). Sähkö on siinä 700 euroa vuodessa. Autokin on, kilometrejä n. 12000 vuodessa, ei siis paljon. Netti, kännykät jne on myös Lehtiä tulee ja televisiota katsellaan (maksettuna tietysti). Väkisellä jää "säästöön" muutama satanen kuussa, vuositasolla kolmisen tonnia. Ei ehdi kuluttaa kaikkea. Ulkomailla emme käy. No saavathan perilliset sitten neuvotella jälkeen jääneistä euroista.

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 5 Elo 2009 18:24 | Muokkasi: olija 
Nyt tuli se 500 täyteen, joten jätän sivuston teille toistaiseksi. Olija jää muistojen joukkoon. Ehkä palaan myöhemmin uudella nimellä ja uusin kujein. Voikaatten hyvin!

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 5 Elo 2009 21:08 
no elä ny heti luovuta,justiiha sitä sillä viiellä sajalla pääsee vasta alkuun.

Kirjoittaja minävaan
Nimetön
#4 | Lähetetty: 6 Elo 2009 16:39 
onnellinen olet jo noin iso eläke,, mulla pikkusen yli 600,, että se siitä

Kirjoittaja Lelluna
Nimetön
#5 | Lähetetty: 7 Elo 2009 07:44 
Siinäpä se selevis taas että rikas immeinen oli olijan takana!!!
Voi ku tähänki 5hengen talloutteen tulis tuo 3 000€/kk
No..Olokoo onnellinee ettei tartte laskeskella mite rahat riittää perus mennoihin!!!

Kirjoittaja tarkailija
Nimetön
#6 | Lähetetty: 8 Elo 2009 18:52 
Minäkin olen onnellinen ihminen, vaikka olen työtön. Ansiopäivärahaa saan noin 750e/kk , toimeentulotukea n. 55e/kk ja asumistukea n. 30e/kk. Vuokraa maksan n. 400e/kk ja muut siihen päälle, vesi ja sähkö n. 50e/kk. Joskus on tiukkaa, mutta säästetään ruuassa, kun ei voi muussa säästää.

Kirjoittaja Akkunan takaa
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 11 Elo 2009 22:20 
Ei Olija saa tähän lopettaa, vaikka luulen että Olija oleskelee täälä ja lukee meijän säätämisiä nauruissa suin :D
Minä pärjään ihan mukavasti, 469 € tulee kuukausittain opintotukee.. eipä tuu turhiin tuhlattua :D Ja terveys on tallella!! eikä tarvihte kenenkään kans tapella, kyllä ny on asiat nii mallillaa et omakehu haissee x)

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Onnellinen ihminen Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®