Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Kokoomuslaiset

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 28 Syys 2010 19:50 
Olijaa tympii, kun asiat ja viestit rönsyilevät liikaa. Kerätään tähän kokoomuslaisten asioita.

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 2 Helmi 2011 13:07 
Tämä nykyinen kokoomus, miljoonan vihreän sävyn keskellä linnunpönttöjä rakenteleva, vihreä työväenpuolue porskuttaa ja saa ihan ilmaista vaalimainosta. En ala arvuuttelemaan mikä vaikutus mainostamisella on kevään vaalitulokseen. Nyt on käynyt ilmi, että Ilen toppakahvirahastosta on teillä tietymättömillä ainakin 15 000 euroa. Eikä kaikki kalaasirahat ja lahjashekit tainneet päätyä sinne minne sankari lupasi niiden menevän eli hyväntekeväisyyteen. Juhakalun ei olisi kannattanut kieltää kukkien ja lahjojen antamista. Olisi vaan reilusti ottanut vastaan kaikki kukkapuskat ja vaasit ja muut tilpehöörit. Olisi säästynyt vähemmällä sotkulla.

Kokoomus, tämä vihreä työväenpuolue pestaa lisää maratoonareita ehdokkaiksi kevään vaaleihin. Nyt on pestattu nopea kinttuinen Kirvan Vilssoni, joka kirjailijanakin on kunnostautunut. On kirjoittanut lapsille ja lapsenmielisille jonkun lorukirjan. On siis ns. satusetä. No, satusetiähän tuolla eduskunnassa näyttää olevan jo nyt. Kai tuonne vielä yksi sopii. Voihan olla tolkun mies, en tunne herraa kuin ulkonäöltä.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 2 Helmi 2011 22:03 
Kyllä Vilssoninkirva varmasti on tolokun mies juoksuhommiin, mutta mitä helevettiä se tiettää politiikasta, no eivarmana mittään
Perkule jotta pittää olla pöhölyä hommaa, jos on nimiä ja mainetta saanu jollaki alalla nii het saatara on mukamas kypsä politiikkaan, eikkait se oo mikkää ihime jos tämän maan asiat on asuttu lahajakkaasti perseelleen ku on missiä, urheilijjaa, laulajjaa ja jos jonku sortin kissan kusettajjaa arkaatianmäki pullollaan, ei helevetti, täälä pitäs kans ottaa tunisian/ekyptin mallit käyttöön.

Kirjoittaja esa
Nimetön
#4 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 02:49 
mielenosoitus nivalan kunnantalolla ma 7.2.2011 klo 10 alkaen. lopitsoi kapina isäntänä. Ps, ottakaahan pesismailat mukaan.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#5 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 08:02 
esa:
mielenosoitus nivalan kunnantalolla ma 7.2.2011 klo 10 alkaen.

Ei kummene täälä kapinoija valtakunnan päättäjiä vasttaan, arkaatianmäjelle pitäs mennä ja isolla porukalla...

Kirjoittaja Lobitsoi ja kumppanit
Nimetön
#6 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 17:21 
Ja paskanmarjat, Nivala ja nivalaiset tyhjänpäiten jaarittaa täällä.Eikö teillä ollee muuta jauhettavaa. Mielipiteensä saa ilmaista, mutta se miten se ilmaistaan. NIVALAASITTAINKO ? ?

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 17:34 
Lobitsoi ja kumppanit:
Ja paskanmarjat, Nivala ja nivalaiset tyhjänpäiten jaarittaa täällä.Eikö teillä ollee muuta jauhettavaa. Mielipiteensä saa ilmaista, mutta se miten se ilmaistaan. NIVALAASITTAINKO ? ?

Itse rakastan murteita. Ihan kaikkia murteita. Mielestäni se on rikkaus. En asu itse Nivalassa, mutta suurella ilolla luen Nivalan murteella kirjoitettua humoristista tekstiä. Hyvinhän se sopii tälle foorumille, vai mitä? Kuuluu muuten olla nivalalaiset, ei nivalaiset. Ihan vain tiedoksi, jos et pidä murteella kirjoitetusta tekstistä. Jaarittelua ja jauhamista? Miksi et aloita itse viestiketjua? Jostakin sinulle kiinnostavasta asiasta, vai mitä? Ja murteella, kiitos.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#8 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 17:50 | Muokkasi: Lopitsoi 
Lobitsoi ja kumppanit:
a paskanmarjat, Nivala ja nivalaiset tyhjänpäiten jaarittaa täällä.Eikö teillä ollee muuta jauhettavaa. Mielipiteensä saa ilmaista, mutta se miten se ilmaistaan. NIVALAASITTAINKO ? ?

On se herkkää on totisesti, jos minua jonku kirijotukset vituttaa nii minä jätän lukemata, näin yksinkertasella konstilla mielenrauha säillyy sullaki nimetön nulukkipulukkinen;-)

Arvostele sinäki asioita eläkä toisia kirijottajia, vai onko mielestäs tässä maassa kaikki muu OK paitsi meijän murre???

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#9 | Lähetetty: 14 Helmi 2011 21:40 
Nyt löytyi Ellille puolue, jolle antaa äänensä. Olen useassa viestissä sanonut, että minulla ei ole poliittista kotia. Montaa olen kokeillut ja kaikki huonoksi havainnut. Minulla on vain valtava rehellisyyden ja oikeudenmukaisuuden kaipuu. Toki ymmärrän, että pahapa taitaa olla poliitikasta löytää kyseisiä laatusanoja....Niin luulin, mutta nyt löytyi. Kokoomus! Heidän vaaliteemat ovat rehellisyys, oikeudenmukaisuus, kohtuus ja vastuu. Näin vuonna 2011. Jykä arveleepi, että jostakin on nyt kadonnut suhteellisuudentaju ja epäreiluus on vienyt näköalan tulevaisuuteen. Onneksi en ehtinyt lyödä kantaani tiukasti lukkoon. Kannatti odotella. Fantastinen uutinen ja vaaliteema. Ihokarvani suorastaan väreilevät ja olen aistivinani historian havinaa....

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Kokoomuslaiset Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®