Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Lumityöt

Sivu  Sivu 1 / 3:  1  2  3  Seuraava »  
Kirjoittaja työläinen
Nimetön
#1 | Lähetetty: 11 Tammi 2011 21:48 
Onko lumityöt työllistäneet? Jokohan pitäisi katoilta ruveta lunta pukkaamaan, märkä lumi painaa niin että pian rakenteet pettää.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 11 Tammi 2011 22:32 
en usko et kannattaa mennä henkeään vaarantamaan,ei ainakaa itellä oo koskaan tullu vastaan uutista et omakotitalon tai rivitalon katto olis romahtanu lumen painosta.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 12 Tammi 2011 07:47 | Muokkasi: Lopitsoi 
Sitteku on metri lunta katolla ja lissää luvataan, pitäs vasta huolestua kattosa romahtamisesta.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 12 Tammi 2011 13:45 | Muokkasi: Lopitsoi 
Kirkolla kävin ja meinas auto hajota, saatara siinä tärinässä taho hamppaat pysyä suussa...

Entisessä Neuvostoliitossa oli tiet yhtä huonossa kunnossa, sillä puolella ois tekemätöntä työtä vaikka miten palijo.
Nivalaan häätyski perusttaa jonkusortin lumityön parsijan virka, kävis parsimassa tseeen juostenkustun aurrauksen.

Kirjoittaja Hampaaton
Nimetön
#5 | Lähetetty: 12 Tammi 2011 14:57 
Multa tippu tekarit suusta viime lauantaina kytöpuhontietä ajessa, onneks löyty ja oli päivä jo puolessa.

Kirjoittaja hih
Nimetön
#6 | Lähetetty: 12 Tammi 2011 15:32 
Kantsis hommata tiukemmat tekarit

Kirjoittaja Yleinen syyttäjä
Nimetön
#7 | Lähetetty: 14 Tammi 2011 00:44 
Lopitsoi:
Lopitsoi
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 12 Tammi 2011 13:45 | Muokkasi: Lopitsoi
Vastaa Lainaa
Kirkolla kävin ja meinas auto hajota, saatara siinä tärinässä taho hamppaat pysyä suussa...

Entisessä Neuvostoliitossa oli tiet yhtä huonossa kunnossa, sillä puolella ois tekemätöntä työtä vaikka miten palijo.
Nivalaan häätyski perusttaa jonkusortin lumityön parsijan virka, kävis parsimassa tseeen juostenkustun aurrauksen.

Jotenki jäi nyt semmoinen kuva ettei nivalassa ole muita lumityömiehiä, ja jos asia ei ole näin - syytökset on aika vakavia. Kerrotko meille muillekkin mikä tie oli niin huonosti hoidettu? Itselläni ei ole ollut moittimista nivalan tienhoidon tasosta!

Kirjoittaja Nimetön
Nimetön
#8 | Lähetetty: 14 Tammi 2011 10:43 
Pilkka sattuu omaan nilkkaan!

Kirjoittaja Nimetön
Nimetön
#9 | Lähetetty: 14 Tammi 2011 10:50 
Yleinen syyttäjä:
Jotenki jäi nyt semmoinen kuva ettei nivalassa ole muita lumityömiehiä, ja jos asia ei ole näin - syytökset on aika vakavia. Kerrotko meille muillekkin mikä tie oli niin huonosti hoidettu? Itselläni ei ole ollut moittimista nivalan tienhoidon tasosta!

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!

Kirjoittaja (:
Nimetön
#10 | Lähetetty: 14 Tammi 2011 16:53 
Nivalassa tiet ovat hyvin hoidettuja. Oikea Talvi tuo lunti uria ja liukkautta. Eihän talvelta kesä olosuhteita voikkaan vaatia.

Kaikki Hyvin !

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#11 | Lähetetty: 14 Tammi 2011 20:29 | Muokkasi: Lopitsoi 
Nimetön:
Kerrotko meille muillekkin mikä tie oli niin huonosti hoidettu?

ahde-malis-ruuska-karvos-kosken-tölli-järvi-haikara-välik-sarja-ojanperä ja keskusta, nii ja teollissuuskylä se vasta möykkynen on

Mutta se johttuu ilimmeisesti siitä ku on totuttu TVH:n aikaseen hyvään tienpitoon ja sitä haikaillaan vaikka TVH on kuopattu jo aikoja sitte, eikkait siinä auta muu ku totutella jytinään, eikä paa tupakkia suuhun lähtiissä...

Kirjoittaja Yleinen syyttäjä
Nimetön
#12 | Lähetetty: 15 Tammi 2011 21:22 
Pitipä ihan mielenkiinnosta kysellä, z-miehille kuuluu ainoastaan -haikara-,-sarja osittain ja keskusta osittain. Näin mulle vastattiin - ETTÄ SEMMOSTA! Jotenkin olen tuota lopitsuita aatellu turhan jauhajaksi ja asioista tietämättömäksi, juttua pitää vääntää tikusta ja monesti tikun pielestä, nyt se tuli todistettua! he :) (vai olinko minä nyt väärässä!?)

Kirjoittaja norton
Nimetön
#13 | Lähetetty: 15 Tammi 2011 23:23 
järvikylältä ku lähtee haapajärven suuntaan ja pistää pöllin huuleen ni eipä tartte koskenperällä karistaa tupukkia

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#14 | Lähetetty: 16 Tammi 2011 12:38 
Yleinen syyttäjä:
Yleinen syyttäjä
Nimetön#12 | Lähetetty: 15 Tammi 2011 21:22
Vastaa Lainaa
Pitipä ihan mielenkiinnosta kysellä, z-miehille kuuluu ainoastaan -haikara-,-sarja osittain ja keskusta osittain. Näin mulle vastattiin - ETTÄ SEMMOSTA! Jotenkin olen tuota lopitsuita aatellu turhan jauhajaksi ja asioista tietämättömäksi, juttua pitää vääntää tikusta ja monesti tikun pielestä, nyt se tuli todistettua! he :) (vai olinko minä nyt väärässä!?)

Oisko T tai S tai E ,mahollista laittaa lehtteen tai nettiin kartta mistä seleviäis kuka missäki tekkee lumihommat?
Palautteet, niin hyvät ku huonotki, menis oikiaan osotteeseen..

Kirjoittaja norton
Nimetön
#15 | Lähetetty: 16 Tammi 2011 12:56 
Yleinen syyttäjä:
Yleinen syyttäjä
Nimetön#12 | Lähetetty: 15 Tammi 2011 21:22
Vastaa Lainaa
Pitipä ihan mielenkiinnosta kysellä, z-miehille kuuluu ainoastaan -haikara-,-sarja osittain ja keskusta
ilmoitustaulultako katsoit?


(vai olinko minä nyt väärässä!?)

väärässä olit

Sivu  Sivu 1 / 3:  1  2  3  Seuraava » 
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Lumityöt Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®