Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Mikä elämän kannattavuus

Kirjoittaja Jo riittää tämä näkemäni
Nimetön
#1 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 20:54 
Kannattaa miettiä kannattaako elämä ja miksi?¨Olen miettinyt ja tullut tulokseen että elämä on täysin merkityksetöntä pitkässäjuoksussa ja siinä selkeä syy ja tiedänkin jo mitä teen ja se on vain ajan kysymys.Harkitusti tehty itsemurha kannattaa siihen ei voi kukaan mitään, jos vain ei tee sitä pikaistuksissa ja muuten äkkinäisyyttä.

Kirjoittaja neste on out
Nimetön
#2 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 22:21 
ELÄMÄSSÄ on aina järkeä,Mutta varo siistiää (kahveli eiku sihveli).No pää pystyyn ja baanalle,kyllä elämä voittaa. OLE oma itsesi,luota ja TAISTELE älä anna nilkkejen hyppiä silmille! TSEMPPIÄ sulle.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 5 Helmi 2011 06:33 
Jo riittää tämä näkemäni:
Jo riittää tämä näkemäni
Nimetön#1 | Lähetetty: 4 Helmi 2011 20:54
Vastaa Lainaa
Kannattaa miettiä kannattaako elämä ja miksi?¨Olen miettinyt ja tullut tulokseen että elämä on täysin merkityksetöntä pitkässäjuoksussa ja siinä selkeä syy ja tiedänkin jo mitä teen ja se on vain ajan kysymys.Harkitusti tehty itsemurha kannattaa siihen ei voi kukaan mitään, jos vain ei tee sitä pikaistuksissa ja muuten äkkinäisyyttä.

Itselmurha on heleppo tie irtautua omista vaikeuksista ja murheista, mutta omaisille kohtuuttoman vaikia ymmärtää, koska läheiset syyllistävät itsensä, miettivät mitä ois pitäny tehä toisin kasvatuksessa, miten toisella tavalla olisi pitänyt suhtautua tai toimia, surevat rakastaan eivätkä voi unohtaa läheisen ihmisen itsemurhaa koskaan.

Sinniä toivotan sinulle kestää elämän mukanaan tuomat karikot ja syvätkin aallonpohjat, sinun tulisi muistaa että jokaisen syvän aallonpohjan jälkeen nouset jälleen aallon harjalle ja siellä kukaties paistaa aurinko jopa risukasaan.

En tunne tapaustasi, mutta monissa nykyisin käytössä olevissa lääkkeissä on varotuksena lisääntynyt itsetuhoisuus, eli lääkkeet kääntävät ajatusmaailman synkempään suuntaan.
Ota ihmeessä yhteyttä ammattiauttajiin sillä elämä on ainutkertainen matka maailmankaikkeuvessa, eikä sitä kannata katkasta löysin perustein.

On olemassa auttavia puhelimia, soita! (googleta "auttava puhelin") Ota yhteyttä!
Älä haudo murheitasi yksin!

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 5 Helmi 2011 19:17 
itsemurha on mun mielestä kaikinpuolin pahin tapa lähtä tästä elämästä.tunnen tyyppejä jotka huolestu omista ajatuksistaan ja otti yhteyttä visalaan ja parin viikon telakalla olo on muuttanu ihmisen elämän aivan toiseen suuntaan.sielä jos jossai parantuu masentunu ihminen...

Kirjoittaja Keskustelun aloittaja
Nimetön
#5 | Lähetetty: 6 Helmi 2011 15:12 
Ilmeisesti olen masentunut mutta koen jo nähneeni riittävästi tätä elämää, silti olen työssä ja kaikki asiani on muuten ok. Mutta elämä vain ei jostain syystä enää miellytä, joten pitkän ajan harkinta on itsari, ei äkkinäisyyttä, ei lääkkeiden sivuvaikutusta, yksi ratkaisu.

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#6 | Lähetetty: 6 Helmi 2011 18:59 
Keskustelun aloittaja:
Ilmeisesti olen masentunut mutta koen jo nähneeni riittävästi tätä elämää, silti olen työssä ja kaikki asiani on muuten ok. Mutta elämä vain ei

Olen mietinyt viestiäsi. Ajatellut, että millainen ihmiskohtalo on viestin takana. Sanot ilmeisesti olevasi masentunut. Tuntematon, ystävä rakas, varmasti olet masentunut. Viestittelysi on jonkinlainen hätähuuto, näin näen asian.

Kuule, Lopitsoi kirjoitti sinulle ihanan viestin. Niin todellisen ja inhimillisen. V8 kirjoitti sinulle täyttä asiaa. Etsi mielenterveystoimiston numero ja soita. He ovat vaitiolovelvollisia ihmisiä. Sieltä saat apua. Usein ventovieraalle on helpompi puhua kuin lähimmille ihmisille. Älä jää yksin. Apua on saatavilla. Mielenterveyspalvelut ovat ilmaisia. Usein pelkkä puhuminen auttaa. Lueppas uudestaan sinulle kirjoitetut viestit, jooko? Jos tiedät mikä sinua masentaa, se on jo puoli voittoa. Hae apua, sitä on saatavilla.

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#7 | Lähetetty: 6 Helmi 2011 23:47 | Muokkasi: v 8 
elämä pitää ottaa lahjana eikä sitä pidä ihte päättää,menee asiat miten menee.masentunu ihminen ei tietääkseni tiiä mikä masentaa vaikka kaikki asiat on hyvin.eli huono alakaa neuvomaan mikä siihen tepsii ku syytä ei oo olemassakaan.hyvin toimivia masennuslääkeitä kannattaa lääkäriltä kysellä koska ne toimii oikiasti!

Kirjoittaja Keskustelun aloittaja
Nimetön
#8 | Lähetetty: 7 Helmi 2011 16:36 
Niin, ei mitään järkeä elämässä. Insua vain kunnolla ja loppuu tämä elämä. Minulla on kaikki kyllä OK ! Mut mitä järkeä on aikuistua varttua puurtaa työssä vanhata jne...

Kirjoittaja v 8
Käyttäjä
#9 | Lähetetty: 7 Helmi 2011 22:17 
moni on humalaspäissään teheny itsarin,voi olla et jos olis ollu selevinpäin nii ei olis tullu tehtyä.

Kirjoittaja Keskustelun aloittaja
Nimetön
#10 | Lähetetty: 8 Helmi 2011 12:37 
Miksi eläisin, olen nähnyt mielestäni riittävästi tätä elämää. Ratkaisuni teen pitkän harkinnan tuloksena, en äkkinäisestä mielijohteesta, en masennuksesta enkä muustakaan joka viittaa ns. sairauteen. Elämäni on ihan OK! Ei kenenkään tarvitse elää ns. omaisten surua ajatellen. Ei lääkäreillä ole mitään sitä vastaan , mitä teen, teen omasta vakaasta harkinnastani.

Kirjoittaja trolli
Nimetön
#11 | Lähetetty: 8 Helmi 2011 15:00 
???

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#12 | Lähetetty: 8 Helmi 2011 18:24 
v 8:
masentunu ihminen ei tietääkseni tiiä mikä masentaa vaikka

On olemassa sairauksia ja leikkauksia joiden kylkiäisenä voi saada masennuksen. Silloin tietää masennuksen aiheuttajan ja sitä on helpompi hoitaa. Esim. ohitusleikkaus, kohdunpoisto ja aivoinfarkti ovat tälläisiä. Lääkärit myös informoivat mahdollisesta masennuksesta, sen oireista jne. Antavat ohjeita avun hakemiseen. Tässä nyt ei kuitenkaan taida olla kyse mistään näistä. Surullista luettavaa.

Kirjoittaja sonveltto ja nokkii vain
Nimetön
#13 | Lähetetty: 9 Helmi 2011 20:07 
Sekin voi masentaa jos huomaa ikääntyvänsä,eikä kanki enää seiso vaan sylttää kaksinkerron.
Itsari varma itsari mulukun takia.

Kirjoittaja korvasienen täjen itsari
Nimetön
#14 | Lähetetty: 9 Helmi 2011 21:34 
Mullanhii on niihkö korvasieni lonkeroinen ja vanha enää kusemista vartee, voii sitä itsarin tehjää jos ei oo muuta tekemistä.

Kirjoittaja Perse tuli pestyä
Nimetön
#15 | Lähetetty: 20 Helmi 2011 00:13 
Kuratauin pukkas tuosta antipiootista,nhii meni koko korvasieni niin pahhaan siivoo että piti poolipäivää pestä että saattoi mennä ABC:lle ettei haise oikeen kuralle kuselle ja vitulle.

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Mikä elämän kannattavuus Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®