Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Idolsin kisailijat

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 6 Helmi 2011 21:30 
Tölläsin Idols-kisan. Tuli mieleen, että onko kisaajissa montakin orpoa ja kovin yksinäistä? Sitä minä vaan, kun laulutaitoa ei ole lainkaan, niin miten on kokelas noin varjeltunut toppuuttelemisilta....jarruttamiselta? Eikö perheessä / ystäväpiirissä / kaveriporukassa ole ketään aidosti rehellistä ihmistä, joka saisi pään kääntymään? Pystyisi ystävällisesti kertomaan faktat. Sitä minä tarkoitan. Minua niin säälittää tuollainen julkisesti nolaaminen ja nuorten pettymyksen kyyneleet. Luin jostain lehdestä nuoren tytön haaveet: jos en pääse Idolsiin, pyrin BB-taloon. Jollain keinoin haluan julkisuuteen. Paljonko kisaajissa on vastaavasti ajattelevia? Kas, kun ei todennut, että jos mikään edellä mainituista toiveista ei toteudu, pyrin KANSANEDUSTAJAKSI. Ihan totta, jotenkin vaan säälittää, kun näkee nuorten innon ja väärin mitoitetun todellisuudentajun.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 7 Helmi 2011 21:31 
Oisko nuin että iskelmätähtien heleppo elämä ja runsas rahantulo kiehttoo siinämäärin notta omat kyvyt ovat sivuseikka pyrkimisessä tähtiin ja kuuluisuutteen ?
Monen kohalla tunttee syvää myötähäpeää "voi ku ois tajunnu pysyä kotona"

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Idolsin kisailijat Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®