Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Mitäpä vaalivilipistä sanotta....

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#1 | Lähetetty: 8 Helmi 2011 20:25 

Kirjoittaja Sama malli kepulla ym
Nimetön
#2 | Lähetetty: 9 Helmi 2011 13:27 
Vaalivilppiä ollut iänaikaa Kekkonen jo aikanaan pelotteli kansaa jos ei muulla nnin venäjällä,nyt vain elatään ajassa jossa tiedonkulku on erilaista kun Kekkosajalla.

Kirjoittaja Elli
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 9 Helmi 2011 18:49 
Olihan uskomaton juttu tämä äänestyslipukesössiminen. Pakosti tulee mieleen, että niitä on peukaloitu. Miten se muuten olisi mahdollista? En tiedä, mutta Albania tuli ihan ekaksi mieleen.....Korruptio on toinen kummajainen. Suomi on ainoa EU-maa missä ei tunnu joidenkin mielestä olevan korruptiota, on vain ns. maan tapa. Sitä taas ei tunnu olevan muissa maissa. Nythän se nähdään mikä on maan tapa. Tämähän on muutenkin kuin vaikkapa Italiassa. Jengi säätää itse itselleen lakeja ja tuomitsevat (jos tuomitsevat) itse itseään. Vilppiä on voinut matkan varrella olla. Silloin ei kylläkään saisi puhua sivistysvaltiosta. Sivistysvaltioon ei kuulu korruptio. Paperipinot ovat pian katossa. Onkohan tarkoitus testata / selvittää omaa ymmärrystä rangaistuksen tarpeellisuudesta? Täyttä pelleilyä, sanon minä. Ajan ja rahan tuhlaamista. Vallalla on käsitys, että väärinteko on sallittua, kunhan ei jää kiinni. Moraalinen selkäranka on hyvin taipuisa....joillakin. Takinkääntäjiä riittää, takit pyörivät kuin hyrrät......hyrrämiehiä ja hyrränaisia.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 9 Helmi 2011 19:00 
Helevatan ketkulat vielä arvostelevat muijen vaaleja sekä ovat muka tarkkailemassa toisten vaalirehellissyyttä kantsis pittää turpasa kiinni jos oman maan vaalit on tuolla tasolla, hävettää olla suomalainen

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Mitäpä vaalivilipistä sanotta.... Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®