Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit /

Peruspalvelukuntayhtymä Kallio saisi arvostaa...

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 5 Tammi 2009 11:16 
Peruspalvelukuntayhtymä Kallio saisi arvostaa enemmän meitä hoitajia jotka olemme vain sijaisia, aina on uhka päällä että työt loppuu kun pitäisi kuulemma säästää, mehän me sijaiset niska limassa työt hoidetaan, miten tämä meidänkin pomot luulee että asukkaat tulevat hoidettua ilman meitä sijaisia. Jos on ainainen uhka päällä töiden loppumisesta taitaa moni lähteä muualle töihin ja mistäs sitten saadaan työntekijöitä? Te jotka akustiikassa ryystitte kakkukahvit, muistakaa vain ketkä ne työt tekevät! Nimimerkki Arvostusta sijaisille.

Kirjoittaja Nimetön
Nimetön
#2 | Lähetetty: 8 Tammi 2009 11:26 
Ei Kallio sijaisia arvosta. Eikä tule arvostamaan.
Olen ollut Kallion palveluksessa vuoden keikkalaisena, hälyrahaa ei makseta vaikka tulisit tunnin päästä soitosta töihin, selitys olet keikkalainen. Työsopimusta ei ole pakko kirjoittaa heti, ei haittaa vaikka unohtuisi kokonaan, sittenhän ei tarvi maksaa palkkaakaan tehdystä työstä. Se on vain voi voi.
Olen taistellut aikoinaan samasta asiasta Nivalan kaupungin palkanmaksun aikana, siinä mielessä tilanteessa ei ole mitään uutta.
Teinkin Uuden Vuoden päätöksen, en tee minuuttiakaan töitä Kalliolle ennenkuin työsopimus on kirjoitettu ja kaikki paperit ovat kunnossa.
Mitenkähän Kallion "herrojen" suut pantaisiin jos tili ei tulisikaan silloin, kun palkkapäivä on. Kokeilkaa joskus miten laskujen maksun kanssa silloin käy.
Olen huomannut jotta mitä useampi pomo sen huonompi toimintakyky. Siksi siirrynkin sellaisen työnantajan palvelukseen, jolta saa tehdystä työstä palkkansa ajallaan.

Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit / Peruspalvelukuntayhtymä Kallio saisi arvostaa... Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®