Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit /

Takapuskurissa kiinni ajavat...

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 10 Tammi 2009 04:37 
Takapuskurissa kiinni ajavat! Huomioikaa talvella pidempi jarrutusmatka ja turvaväli.

Kirjoittaja v8
Nimetön
#2 | Lähetetty: 10 Tammi 2009 20:13 
jos mun perberissä ajellaan kiinni eikä ohiteta nii saatan vaik pysäyttää ja vähä jututtaa..

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 11 Tammi 2009 07:49 
Entäs jos köröttelijä onki akressiivinen raskaansarjan nyrkkeilijä?

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#4 | Lähetetty: 11 Tammi 2009 07:51 | Muokkasi: Lopitsoi 
[b]
v8:
v8
Nimetön#2 |
Lähetetty: 10 Tammi 2009 20:13[/b]
Vastaa Lainaa
jos mun perberissä ajellaan kiinni eikä ohiteta nii saatan vaik pysäyttää ja vähä jututtaa..

No nyt ei taas tiijä onko oikia v8 vai joku provo

Kirjoittaja v8
Nimetön
#5 | Lähetetty: 11 Tammi 2009 18:45 
ei ku on tää oikia veekasi,en vaan muistanu että mulla on rekattuna tuo.enkä muistanu nytkää. mutta jos se on raskaansarjan nyrkkeilijä nii voi sen silti pysäyttää.sitte åpitää lähtä karkuun satasta jos se suuttuu.

Kirjoittaja Karkuun kaahannut
Nimetön
#6 | Lähetetty: 13 Tammi 2009 11:58 
NiVi:
Takapuskurissa kiinni ajavat....

Voisin tuohon vielä lisätä sanan REKAT -ne kyllä pelottaa ihan todella nykyään! En syyllistä "vanhoja pieruja", mutta nämä lippalakkipäiset finninaamat tekevät vielä pahaa jälkeä...

Kirjoittaja Henkilöautolla
Nimetön
#7 | Lähetetty: 13 Tammi 2009 13:23 
Jarrutusmatka: (Liikenneturva)

Kesä: 80 km/h: - 4s - 60m
Talvi: 60 km/h: - 4s, - 60m, 80 km/h: -7s, - 90m

Kuorma- ja linja-autoilla pysähtymismatkat ovat vieläkin pitempiä. (Arvot perustuvat yhden sekunnin reaktioaikaan ja jarrutusmatkaan kuivalla asfaltilla, hidastuvuus 7 m/s2.)

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#8 | Lähetetty: 14 Tammi 2009 21:52 
Henkilöautolla:
Voisin tuohon vielä lisätä sanan REKAT -ne kyllä pelottaa ihan todella nykyään! En syyllistä "vanhoja pieruja", mutta nämä lippalakkipäiset finninaamat tekevät vielä pahaa jälkeä...

Oon kauhukseni huomannu monasti täysperäyhistelmän tulevan perässä jokusen metrin päässä omista perävaloista, nopeuteni ollessa 102 josta vähennetään virhenäyttämä 5 = 97
ja nuori kuski päläpättää vielä kännyyn kokoajan, on karttunu peloksi ja oon joko ajanu sivuun tai lisänny nopeutta, koskapa tiijän minkälaiseksi oma ropponen menee jos 60 tonninen kaania kahalaa yli

Kirjoittaja miekkonen
Käyttäjä
#9 | Lähetetty: 18 Tammi 2009 09:27 
ite ruukaan painella jarrua vaan sen verran että valot syttyy.Kummasti perässä ajelijat kaikkoaa kauemmas.Välillä näkkee oikein hätäjarrutuksiakin taustapeilistä ku mie sytyttelen jaaruvaloja.mitäs ajelevat puskurissa kii.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#10 | Lähetetty: 18 Tammi 2009 10:55 
miekkonen:
Välillä näkkee oikein hätäjarrutuksiakin taustapeilistä ku mie sytyttelen

Tuolla konstin saattaapi tulla ketjukolari

Kirjoittaja miekkonen
Käyttäjä
#11 | Lähetetty: 18 Tammi 2009 18:33 
johon minä en onneksi ole osallinen koska ajan ensimmäisenä ja pidän oikean turvavälin minun edellä ajavaan kuten pitääkin.

Kirjoittaja miekkonen
Käyttäjä
#12 | Lähetetty: 18 Tammi 2009 18:38 
ketjukolarin voi myös tulla esimerkiksi siksi että joku hyökkäisi minun eteeni sivutieltä ja en ehtisi jarruttaa.näin ollen takanani ajava ääliö joka tulee puskurissa kiinni tulisin minun niskaani jne... jos taas kuvitellaan että sivutieltä tuleva auto tulisin minua edellä ajavan eteen niin 99% varmasti minun autoni pysähtyisi ennen kuin mäjähdän hänen persauksiinsa.JOTTA JATKAN PERSEKÄRPÄSTEN HÄÄTÄMISTÄ JARRUVALOILLA KUTEN ENNNENKIN OMAN TURVALLISUUTENI TÄHDEN.kiitos ja nam.

Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit / Takapuskurissa kiinni ajavat... Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®