Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit /

Tekstarit 10/2009

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 20 Huhti 2009 12:11 
On mukavaa nähdä, kuinka innokkaita kierrättäjiä Nivalan alueelta löytyy! Lähes aina on joku kierrätyspisteellä. Monesti on keskustan kierrätyspisteet täynnä, joten pari uutta ei olisi pahitteeksi : - )

Hevoshiihtoa Junttilan kuntoladulla. Latumestari on kovilla, kun kuntoladulla näyttää hiihtävän sekä perinteisen ja luistelutyylin taitajia että hevosia, viime mainitut tosin ilman suksia. Olisiko hyvä sääntö ladun käyttäjille, että sinne mennään vain suksilla, olipa kulkija kuka hyvänsä. Ilman suksia ladulla kulkeminen pilaa ladun, tämä vain tiedoksi niille, jotka eivät ole sitä ymmärtäneet. Nim. Hiihtäjä.

Tohtori kiiminkinen on parasta pitkään aikaan.

Toivottavasti joku muuki näki (toissa) lauantaina 23.00 aikoihin pari hitaasti liikkuvaa valojutskaa maliskylän kohalla menossa idästä länteen, etten vaan kuvitellu. T. Sanna.

Läskikapina on tosi hyvä juttu. Olen samaa mieltä Olavi Pääkön kanssa että terveyskeskukseen pitäis palkata työntekijä painon pudotusta tarvitseville. Lihavuushan on uusi kansantauti. Nivala vois olla edelläkävijä tässä asiassa. Lihavuushan altistaa monille sairauksille, tulis säästöä kun ihmiset olis laihempia.


Äkkiä Lidl auki. Ostan kaikki ruoat sieltä, pitäkööt muut ylihintaiset ruokansa itse ja paremman makuisia ovat, ei ole vedellä jatkettua jugurttia.

Hyvä entinen yrittäjä käsitteli hiljattain arkaa asiaa kyläkauppojen loppumisia ja totesi ei kauppias ole hyväntekijä että joutuu toisten laskuja maksaan. Kerronpa tosi jutun. Eräs isäntä tilasi vaimolleen joululahjaksi turkin. Kun hän meni sitä hakemaan, hän sanoi vaan "ei minulla ole nyt rahaa maksaa". Johon kauppias tuiskahti "Minunko se pitää maksaa". Minun toteamus on. Ei kauppiaskaan ilman mitään saa.

Iskä. Ole ihan rauhallisella mielellä; koska kyllä ne perättömät ilmiannot sitten tutkitaan. Hitaasti ja varmasti ne sossus tutkii, mut kyl lopussa sit oikeus voittaa. On esimerkkejä et "äiti riehuu kännis, käy lasten ja jopa ukonki kimppuun ja putkaan viedään valtion kyydis!" Elämää pitää jatkaa, mut nimettömätkin ilmotukset joudutaan tänä aikana ottamaan tosissaan! Nim. Kokemusta on! T: Alkkis Äippä (syyttömäks todettu).

Tulipa mieleen et... miksine on aina pikkuhousut miehillä ja naisilla! Vois olla vaikka isot housut. Kehitys eteenpäin tässäkin asiassa.

Halutessa irti jostain paheesta kerron nyt et kuinka itse pääsin irti tupakasta. Ennen tätä kokeilin vähän kaikkea, kunnes ymmärsin et olen opettanut itseni sille tavalle, niinpä aina kun tuli mieleen tupakkaa aloin ajattelemaan muita asioita tai aloin tekee jotain asiaa ja se unohtu, ja uskokaa tai älkää yllättävän pienellä vaivalla pääsin tavasta lähteä tupakalle. Kokeilkaa jos haluatte lopettaa, siis ensin tapa se on pahin, sitten aika korjaa riippuvuuden

Olipa se hyvä ettei järvikylän osuuspankin johtaja eronnut. Minäkin olisin vaihtanut pankkia jos johtaja olis lähtenyt... vaikka minul ei säästöjä senttiäkään. Olen enempi otto ja lainapuolen ylpeä asiakas. Nim. Tuhlaajapoika.

Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit / Tekstarit 10/2009 Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®