Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit /

Tekstarit 11/2009

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 20 Huhti 2009 12:16 
Olisi mukava tietää miksi poliisit eivät valvo moottoripyöriä ja mönkijöitä ja moottorikelkkoja Nakkauksen tiellä ja Pyssymäen tiellä ja Kärpän tiellä, onko kaikki edes rekisterissä ajavat kuin mielettömät kaikki muut liikkujat saavat varoa. T. Kävelijät.

Miksi eivät koirien omistajat kerää koirien jätöksiä pois tien vieristä ja ladun varsista vaan jättävät ne sinne, muiden tiellä liikkujien haitaksi ja sama hevosilla, ratsastajat, ottakaa pieni lapio mukaan heittäkää metsään tai kerätkää pois. T: Kulkijat.

Moi. Minä näin la. 28.02. klo 20:02 hitaasti liikkuvan valoilmiön taivaalla jossa komea sinipunainen pyrstö. Lensi etelästä pohjoiseen (onko teillä nivalaiset vielä lisää havaintoja?).

Jep, jep! - et ole, Sanna, harhoja nähny lauantai-iltana! Maan ohitti asteroidi hyvin läheltä! Siitä irronneita osasia tuli maan ilmakehään lauantaina, 28. pv. t. nähnyt.

Jos laihuus parantaa niin mitä ihmettä ne laihat sitten istuvat kuin tatit tohtorin vastaanotolla...? :-O.
Kesä lähestyy, kunnan talous kerralla kuntoon, koululaisten loman ajaksi kaikki opettajat lomautetaan, henkilöstö ansiosidonnaiselle päivärahalle. Kukaan ei kärsi taloudellisesti, mutta kunta säästää.

Olen ollut ja olen edelleen reilusti ylipainoinen jo 40 vuotta. Lääkärin vastaanotolla olen joutunut käymään 5 kertaa, niin että ei se lihavuuskaan aina sairastumista aiheuta.

Kyllä ne vaivojen valitukset unohtuu... kun pääsee eläkkeelle, jaksaa päivät vaikka tehdä metsätöitä.

As. Oy Pokelan käytävästä katosi toinen kukka-ampperi kukkineen. Kukahan tarvitsi ja sieltä ylhäältä sen sai vietyä, kaikkien iloksi laitettu. Kukat saat pitää mutta palauta ampperi vaikka alaportaalle, sillä olen saanut ne lahjaksi ja ne ovat pariksi tarkoitettu, joten en viitsi toista siellä yksin pitää.

Te viisi poikaa jotka olitte huhmarissa lauantaina ei sieltä takaa saa laskea suksilla ja ottakaa sauvat ensi kerralla mukaan kun kaksi miestä tulee yhdellä sauvalla vastaan ja kahdella farkut jalassa.

Sinä joka su. 8.3. klo 15-18 välillä otit Karvoskylän koulun jäältä limsakorin, palauta takaisin! 4-vuotias Jami poika opetteli sitä apuna käyttäen luisteleen ja olipa pojalle tosi pettymys kun sitä ei enää siellä ollutkaan. (Oli vahingossa unohtunu sinne ja ihmetyttää kovasti kellä oli niin tarve tyhjä limsakori viedä.)

Ilmoittakaa poliisiasiat poliisille. Kauppojen henkilökunnalle voi antaa palautteen suoraan. Tuo julki oma nimesi henkilöön kohdistuvissa viesteissä. Yhteystietojesi täytyy olla toimituksen tiedossa.
Toimitus

Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit / Tekstarit 11/2009 Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®