Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit /

Tekstarit 15/2009

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 20 Huhti 2009 14:00 
Tk. aivan surkiat kukkavaasit, voisko joku taho lahjoittaa? Muovimukeissa ei mitkään kukat ole kauniita.

Eikös ne roskat yleensä kerätä kökällä vähemmäks, mutta entäs esim. Maliskylän tien reunat (ja voipi olla muillaki teillä) ku on otettu maata reilulla kädellä ku on lumipenkkoja pukittu, niin tasotellaanko niitä vai jääkö ne mättäät ja maat siihenb nurmikonleikkaajien riesaksi?

Muuton yhteydessä kadonnut puoliangora mustanharmaa poikakissa. Kyljissä lyhyempi karva. Alueella Heinäpolku/niittytie. Jos tiedät jotain soita: 0408290143.

Joku kirjoitti kauppojen auloissa maleksivista tytöistä... Olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota!! Kauppojen ja kirjastonkin henkilökunta, seuratkaa mitä nuoret tiloissanne puuhaa ja puuttukaa asiattomaan käyttäytymiseen!

Olen tullut kaapista ulos...

Jotkut ne vaan kehtaa kaataa puita toisten puolelta niittyteiden varsilta... onko näin huutava pula polttopuista?

Olen koulutuksessa ansiosidonnaisella päivärahalla. Itse työssä ansaitulla liiton rahoilla. Jos olen luuseri ja muiden verorahoilla koulutuksessa. Tulisitko sanomaan minulle henkilökohtaisesti niin olisi reilua. Koska en tunne sinua henk. kohtaisesti. ihmisillä on muitakin murheita. Ps: ei vielä maisteri.

Ihmetyttää semmoiset vanhemmat, jotka jättää lapsensa toisten huolehdittavaksi. Oisko aika katsoa peiliin ja ottaa vastuu omista lapsistaan??!

Kirjoittaja Tarkoituksellä noin
Nimetön
#2 | Lähetetty: 26 Huhti 2009 07:46 
NiVi:
Maliskylän tien reunat (ja voipi olla muillaki teillä) ku on otettu maata reilulla kädellä ku on lumipenkkoja pukittu, niin tasotellaanko niitä vai jääkö ne mättäät ja maat siihenb nurmikonleikkaajien riesaksi?

Haloo..ei taida keväällä lumipenkkoja siirtäissä jäinen maa paljon liikahdella mihinkään. Poistivat korkealle nousseet reunat jo syksyllä että vesi pääsee pakenemaan eikä jää niitä kuution lätäköitä tienreunoille. Kunhan maa kunnolla sulaa niin tienvarret siistitään, ei tartte siitä murehtia..

Tekstarit Nivala.org keskustelu / Tekstarit / Tekstarit 15/2009 Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®