Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Lukijoiden ajatuksia Nivala.org keskustelu / Lukijoiden ajatuksia /

Joulupukin kirje lapsille

Kirjoittaja NiVi
Tiedottaja
#1 | Lähetetty: 28 Marras 2008 03:51 
Täällä kirjoittaa Joulupukki Korvatunturilta, hyvää päivää.

Minulla oli viime perjantaina tosi mukavaa siellä Nivalan torilla joulun avajaisissa. Olitte järjestäneet oikein hienon tapahtuman. Juttelin monen lapsen ja myös vanhempien ja isovanhempien kanssa. Kuuntelin joululahjatoiveita ja ne olivat tosi tarpeellisia ja mukavia toiveita jokainen. Kyllä me tonttujen kanssa saamme lahjat ajoissa valmiiksi ja sinne Nivalaan jokaiseen kotiin.

Joulupukin mieleen jäi yksi pieni tyttönen, joka oli pahoilla mielin ja kyynelsilmin, kun oli unohtanut Joulupukille piirtämänsä kuvan kotiin. Sovittiin siinä torilla, että hän voi laittaa kuvan postissa tulemaan. Iloksesi voin kertoa, että kuva tuli perille tänne Korvatunturille ja se on minusta hyvin kaunis kuva. Olemme sitä yhdessä tonttujen kanssa täällä ihailleet. Kiitos sinulle hyvin paljon.

Minä sain monta kaunista kirjettä ja luin ne sitten täällä Korvatunturin muorin kanssa. Ihmettelin, miten somia kuvia te osaattekaan piirtää ja miten hienosti kirjoittaa.

Jotkut lapset säikähtivätkin minua, kun yllättäen tulin heidän eteensä. Minua ei tarvitse kenenkään koskaan pelätä, sillä Joulupukki on maailman kiltein - niin - kiltein ihminen, vaikka parta onkin pitkä ja vaatteet vähän erikoiset.

Nähdään jouluaattona. Toivotan teille koko Korvatunturin väen puolesta oikein hyvää ja rauhallista joulua. Olkaa kilttejä toisillenne.


Joulupukki

Lukijoiden ajatuksia Nivala.org keskustelu / Lukijoiden ajatuksia / Joulupukin kirje lapsille Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®