Nivala.orgNivala.org keskustelu Angelina verkkokauppa
 | Foorumin etusivu | Rekisteröidy | Vastaa | Etsi | Tilastot | Ohje |
Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala /

Uskollinen ystävä ja pitävä lukko

Kirjoittaja matildapalosäär i
Nimetön
#1 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 11:21 
Palatakseni tuohon koirakeskusteluun,minulla ainakin on saksanpaimenkoira ja se on paras
ja luotettava ystäväni.Sen eteen kannattaa tehdä ja mikä parasta se on varmasti hyvän
luontoinen.Mutta varmasti pitää myös huolen siitä keitä saa tulla sen reviirialueelle.Ja alue
josta se pitää huolen on oma pihpiiri mikä ei suinkaan olekaan tarkoitettu kenen tahansa
läpiajettavaksi.
Koira tuo paras ystäväni,on minun lemmikki,haluan ostaa sille parasta ruokaa ja mitä se
haluaa ja kouluttaa sitä oman mieleni mukaiseksi,en todelakaan kysy joko naapureilta tai
muiltakaan ohikulkijoilta,mitä he siitä tykkäävät.

Jos jotakin kiinostaa tulla itsensä revittämään,niin se on oma tahtonsa,koirani pitää kyllä
huolen reviiristään ja ystäväni ja tuttavani se kyllä varmasti erottaa.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#2 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 18:24 
matildapalosäär i:
luontoinen.Mutta varmasti pitää myös huolen siitä keitä saa tulla sen reviirialueelle.Ja alue
josta se pitää huolen on oma pihpiiri mikä ei suinkaan olekaan tarkoitettu kenen tahansa
läpiajettavaksi.

Asutko omakotitalossa vai rivi-/ kerrostalossa?

Kirjoittaja olija
Käyttäjä
#3 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 18:32 
Koirista riittää mielipiteitä. On kokemuksia sekä hyviä että huonoja. Näitä "susikoiria" pelkään. Kerran näin kun koiranomistaja antoi kolmen saksanpaimenkoiran juoksennella ilman remmiä. Hän ilmeisesti uskoi, että koirat tottelevat isäntäänsä. No ei siinä mitään, yksi lähti hajun opastamana asettamalleni siilin ruokapöydälle (koiranmakkaraa), kaksi muuta kohta perässä. Ei siinä auttanut isännän huudot ja komennot. Siilin eväs meni vauhdilla näille susikoirille.

Kirjoittaja matildapalosäär i
Nimetön
#4 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 22:12 
Asun omakotitalossa,en minä ainakaan voisi pitääkään saksanpaimenkoiraa kerros / rivitalossa.

Kirjoittaja Lopitsoi
Käyttäjä
#5 | Lähetetty: 2 Joulu 2008 22:28 
Pihapiiri on yksityis aluetta, eihän sitä saa pitää läpikulkupaikkana kukaan muu, mun mielestä koira saa olla omalla reviirillään herra ja hidalgo
Menee kuka menee, mutta omalla vastuullaan.

Kirjoittaja matildapalosäär i
Nimetön
#6 | Lähetetty: 3 Joulu 2008 10:25 
Niin .... munkin mielestä, omalla pihalla, eikä sen asian pitäis kuulua naapureille eikä muille.

Nivala Nivala.org keskustelu / Nivala / Uskollinen ystävä ja pitävä lukko Ylös

Vastauksesi Klikkaa tätä ikonia siirtyäksesi lainattuun viestiin

 

 ?
Voit lähettää viestejä anonyymisti kirjoittamalla käyttäjätunnuksen ja jättämällä salasanakentän tyhjäksi. Jos sinulla olisi käyttäjätili, voisit kirjautua foorumille ko. lomaketta käyttäen…
 
  Nivala.org keskustelu Foorumia pyörittää Forum Software miniBB ®